5 Şubat 2015 Perşembe

Giz'li Günlük

                                      Giz'li Başlangıç ∞                                                   
     İlklerin ne kadar önemli olduğunu hepimiz biliriz. O anın kusursuz olması için elimizden geleni hatta elimizden geleninde fazlasını yapmaya gayret gösteririz her zaman...
..ve farkettimde blogumu açtığımda bir "Hi" bile demeden olaya dahil olmuş kendimi sonu gelmeyen cümlelerin arasında buluvermişim.

Bloga her baktığımda "Yahu burada bir şeyler eksik" dememle bu yazıyı buraya eklemem gerektiğine kanaat getirdim.


     Aslında kendimi bildim bileli yazıyor  yazmaya çalışıyorum ve yazmanın verdiği heyecanla "Aman canım ilham gelmişken biran önce yazıvereyim" edasıyla başladı parmaklarım klavyenin üzerinde raks etmeye...(Defter üzerindeki karalamaları saymazsa tabii :) )
Yazarak para kazandığımda oldu sadece içimi döküp rahatlamakla kaldığımda. Bazen içimi dökmelerimin ortalığı kirletmekten başka bir işe yaramadığı zamanlara da tanık olmadım değil. Ama yinede vazgeçemedim yazmaktan, ilham perilerim benimle olduğu sürece devam ettim... Gerek 3 satır yazıp bıraktım gerekse 3 sayfa ama sadece yazdım...

    Blogumda yeri geldiğinde yaşadığım güzel anılarıma, çizimlerime tasarladığım hobilerime, internette dolaşırken hoşuma giden alıntılara ve olması gerektiği gibi kendi yazılarıma yer vereceğim Şimdiden iyi okumalar hepimize :)*


                                                          *Ah bu arada unutmadan... "Hi!" 
                                                                                                               Giz... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder